Veel gestelde vragen (FAQ)


  • Hoe kan ik bij jullie bestellen?

    Onder het hoofdstukje hoe kunt u bestellen (links onder bij Algemeen) geven wij een uitleg hoe u kunt bestellen of klik hier om gelijk naar het hoofdstukje te gaan.

  • Leveren jullie aan consumenten/particulieren?

    Ja wij leveren aan consumenten en bedrijven, iedereen mag bij ons bestellen. Bij het aanmelden van een klantenaccount is het niet noodzakelijk om een bedrijfsnaam in te vullen. Alle prijzen zijn incl. BTW.

  • Hebben jullie een minimum bestelbedrag?

    Wij hanteren geen minimium bestelbedrag. Alleen bij AfterPay (achteraf betalen) geldt een minimum bestelbedrag van € 10,00 en om in aanmerkingen te komen voor kortingen geldt vaak een minimum bedrag.
  • Hebben jullie alles op voorraad? en Ik wil hogere aantallen bestellen?

    Wij hebben ca.: 9.000 product op voorraad. Als wij het niet op voorraad hebben dan hebben wij ze meestal binnen 2-5 werkdagen bij ons binnen en naar u verstuurd, dit staat bij het product aan gegeven. Bij uitlopende producten is het niet mogelijk om hogere aantallen te bestellen.

  • Hoe lang is de levertijd?

    Bij AfterPay (achteraf betalen) zodra de goedkeuring van AfterPay bij ons binnen is en bij alle andere betaalmogelijkheden zodra het geld bij ons binnen is gekomen, versturen wij direct het pakje weg met postnl of DPD. Voor sommige producten geldt een levertijd van 2-5 werkdagen, dit staat bij het product aangegeven.

  • Hoe lange bedenktijd heb ik?

    Na ontvangst van de bestelling heeft u een bedenktijd van 14 kalenderdagen.

  • Hoe kan ik met Ideal, PayPal, AfterPay, Mistercash of Direct E-banking/Sofort E-banking betalen?

    Kijk voor dit antwoord onder het hoofstukje Algemeen --> PayPal, iDeal, AfterPay etc. of klik hier om direct naar dit hoofdstukje te gaan.

  • Hoe zit het met mijn privacy?

    Kijk voor dit antwoord onder het hoofdstukje Algemeen --> Privacy Statement of klik hier om direct naar dit hoofdstukje te gaan.

  • Klachten en Garantie

    Voor elke klacht en/of garantie stuur een e-mail naar hobbypunt@marketingbusiness.nl of vul het contactformulier op onze contactpagina.
    Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 10.00 en 16.00 uur op telefoonnummer +31 (0)172-795242.


     

 
Sitemap